Nowe Pentium od Intela - jaki segment rynku?

Autor: Arti <otz_at_icpnet.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 15:05:33 MET DST

Nie bardzo rozumiem - dotąd sądziłem że hierarchia procerorów Intela wygląda
tak

C2D EE
C2D E 6xxx
C2D E 4300

Spodziewałem się że wypuszczą jeszcze Celerona na nowym jądrze-
jednordzeniowy tani procesor z małym cache- ale pojawiły się takie
procesory:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=DUALCORE+E2140+1.6G

i teraz pytanie czy wyjdzie nowy Celeron ? jeśli tak to w jakim celu jest ta
linia procesorów- wydawało mi sie że rozwiązaniem pośrednim jest seria E4xxx
z 2 MB cache- kto miałby kupować E2xxx skoro cena nie jest znacznie niższa?