Re: Nowe Pentium od Intela - jaki segment rynku?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 21 May 2007 - 09:31:11 MET DST

Arti pisze:
> i teraz pytanie czy wyjdzie nowy Celeron ? jeśli tak to w jakim celu jest ta
> linia procesorów- wydawało mi sie że rozwiązaniem pośrednim jest seria E4xxx
> z 2 MB cache- kto miałby kupować E2xxx skoro cena nie jest znacznie niższa?
np ja wlasnie kupilem e2160
cena jest nizsza a wydajnosc niewiele nizsza, kreci sie ladnie
Mysle ze to troche konkurencja dla amd, w wiekszosci benchmarkow
wychodza od nich lepiej a kreca sie tez lepiej. AMD poki co jest jednak
wciaz tanszy.
Moim zdaniem to bardzo fajne procesory do przejscia z "grzalek" PentiumD.
Marx