Re: Pomozcie dobrac konfiguracje

Autor: Conrad <dzesi_at_SramnaSpam_klub.chip.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 14:52:21 MET DST

Użytkownik "Jurek" <jurekkowalski3@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f2mqvo$cr9$1@node1.news.atman.pl...

> Bez kręcenia się nie obejdzie i to już na samym początku gdyż jakoś
> tzreba będzie połaczyć te cześci w komputer
>
> Swoją drogą to masz widzę żyłkę hazardzisty no ba jak nazwac kogoś kto
> kupuje kilkanaście część komputerowych i nie obawia się że coś może
> niewspółpracować
> ze sobą należycie lub też może być wadliwe. A przy takiej ilości część ma
> prawo cośtakiego się przydażyć,
> choć nie musi :)
>
> Nie lepiej kupic komputer w renomowanym sklepie, kazać zaplombowac i
> wymagać aby działał

Zamierzam kupic w sklepie jako zestaw.Tylko w dzisiejszych czasach sklepy są
często tak elastyczne że co chcesz to poskładają.A i porade dostaniesz.
A z tego co wiem to jest prosta zasada nie kupowania w MM i innych
marketach.
No i też po to pisze na grupe by dowiedziec sie czy taki sprzet będzie
dobrze działał.