Re: Pomozcie dobrac konfiguracje

Autor: Jurek <jurekkowalski3_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 15:13:07 MET DST

> Zamierzam kupic w sklepie jako zestaw.Tylko w dzisiejszych czasach
> sklepy są często tak elastyczne że co chcesz to poskładają.A i porade
> dostaniesz.

Zważ jeszcze na to żeby dawali gwarancję na zestaw a nie na poszególne
cześci

> A z tego co wiem to jest prosta zasada nie kupowania w MM i
> innych marketach.

Nie przyjmowałbym tego jako zasady gdyż jak ktoś potzrebuje komputera
dla dzieciaków i nie ma choty uczyć się jak działą komputer to idzie
do marketu każe zapakowac i już :)

> No i też po to pisze na grupe by dowiedziec sie czy taki sprzet będzie
> dobrze działał.

Jakbyś jeszcze napisał do czego bedzie służył ten komputer ....
Ja do www, GG to przesadziłeś z koniguracją :)

Darek