UUUuuuuuUUUUUuuuuuUUUUUuuuuu ;-)

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Fri 18 May 2007 - 23:51:16 MET DST

Jest dużo takich tematów ale JAK poradzić sobie z wibracjami
przenoszonymi przez dyski na obudowę?... Chciałem zamontować moduł
dysków w swojej obudowie na gumowych amortyzatorach ale jest
niestetety zespolony nitami z resztą... Mam 3 dyski WD dziś
podłaczyłem 4ty Samsunga NCQ i zrobiło się
uuuuUUUUuuuuuuuuUUUUuuuuuuuUUUUuuuuuuUUUU.... ;-) Więc go
odłączyłem ;| Ktoś bojował z podobnymi problemami?