Re: UUUuuuuuUUUUUuuuuuUUUUUuuuuu ;-)

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 08:05:48 MET DST

vector napisał(a):
> Jest dużo takich tematów ale JAK poradzić sobie z wibracjami
> przenoszonymi przez dyski na obudowę?... Chciałem zamontować moduł
> dysków w swojej obudowie na gumowych amortyzatorach ale jest
> niestetety zespolony nitami z resztą... Mam 3 dyski WD dziś
> podłaczyłem 4ty Samsunga NCQ i zrobiło się
> uuuuUUUUuuuuuuuuUUUUuuuuuuuUUUUuuuuuuUUUU.... ;-) Więc go
> odłączyłem ;| Ktoś bojował z podobnymi problemami?
Ja.

Były różne pomysły. Nie wymyśliłem jeszcze niczego skutecznego poza
zmiana obudowy chyba. Położeni na gąbce (na rogach tylko gąbka była (
nic nie zmieniło) położenie na drabince z gumek recepturek zawieszonych
  na specjalnym drucianym koszyczku - nic nie pomogło. Odpięcie
wszystkich plastikowych elementów - jakoś ciszej. Nic innego tylko
zmiana obudowy na jakaś cichą.