Re: Co zrobić z dyskiem 160GB - dziwny problem

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 23:47:58 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:f2l51c$l5u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie, dowolny bootmanager (nawet ten Linuksiany) załatwi za Ciebie ten
> problem.

Rozumiem że mam
1) podłączyć dysk
2) zainstalować Linuxa na nowym dysku
?
Rozumiem że podczas instalacji Linuxa odnajdzie on sam WinXP na drugim dysku
i zaproponuje go w boot-liście ?
Czy jeśli potem odepnę ten dysk z Linuxem to komputer będzie się zachowywał
jak obecnie (tzn. bez Linuxa i drugiego dysku) ?

Mam zamiar zaistalować S.U.S.E. bo mój znajomy go ma i w razie czego
pomoże....

Piotrek