Re: Szybki Upgrade za 150 pln ?

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 May 2007 - 15:32:30 MET DST

Użytkownik <pdominek@mp.pl> napisał:

> Mam w domu kompa na
> Duronie 600, (płyta chyba MSI KT266),
> RAM 256 MB DDR, Grafa ATI 9250 i reszta w sumie mniej ważna.

Dysk wcale nie jest taki mniej ważny. Jeśli to stary hebel rzędu 3,2 GB
to wymiana na szybką 40-tkę sporo pomoże.

> Więcej nic nie wiem, bo jestem od domu pare tysięcy km, a jak przyjadę
> to będę tylko na jeden dzień i chciałbym być przygotowany na szybki
> wyjazd do sklepu, powrót i upgrade.

Weź pod uwagę, że procesor z tamtej epoki będziesz miał kłopot
dostać w sklepie tak na szybko.

No i przede wszystkim - do czego ten komp? Jaki system i oprogramowanie?

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta