Szybki Upgrade za 150 pln ?

Autor: <pdominek_at_mp.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 13:56:20 MET DST

Witam.

Mam w domu kompa na
Duronie 600, (płyta chyba MSI KT266),
RAM 256 MB DDR, Grafa ATI 9250 i reszta w sumie mniej ważna.

Co proponujecie upgrade'nąć, żeby trochę szybciej i gładziej chodził?
Chciałbym wydać nie więcej niż 150 pln i rozważam wg. ważności:

1. RAM jedną kostkę giga (tylko nie wiem, czy obecnie dostępne RAMy
pójdą na takiej płycie)
2. Procesor jakiś Athlon może jeszcze..

Więcej nic nie wiem, bo jestem od domu pare tysięcy km, a jak przyjadę
to będę tylko na jeden dzień i chciałbym być przygotowany na szybki
wyjazd do sklepu, powrót i upgrade.

Pozdrawiam,
Piotr