Upgrade za 150 pln ? - poprzedni chyba niezapostował

Autor: <pdominek_at_mp.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 15:42:15 MET DST

Witam,
Chciałbym zmodernizować stary komputer za jakieś ...do 150 pln.

Co mam:
Duron 600 MHz, Płyta ...chyba MSI KT266 (ale tego nie jestem pewien) z
256 MB DRR na pokładzie. Reszta w sumie jest ok.

Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale jak zamienie stary RAM na 1 GB
nowego, to wszystko się zmieni i będzie chodziło gładziej. Do czego
komp wykorzystywany?
- głównie Internet, OpenOffice i czasem GIMP

tylko teraz.. czy obecnie dostępny RAM pójdzie na takiej starej
płycie? i czy lepiej wywalić tamten i dać tylko 1 kość nowego, czy
trzymać dwie kości (kiedyś czytałem, że nie jest to wskazane jeśli ma
się 2 różne RAMy - szczególnie z róznymi szybkościami)

Pozdrawiam