Re: Bad sectory na dysku

Autor: traveller <x_at_x.com>
Data: Thu 17 May 2007 - 14:11:59 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Ale o co chodzi? Zależy Ci na danych z tego dysku? Nie? To wywal ten HDD
> Regenerator do kosza. Dokładnie ten sam efekt co daje ten programik
> osiągniesz szybciej, prościej, i nie naruszając cudzych praw autorskich,
> programem narzędziowym producenta dysku ==> opcja Write zeros to drive.

cennych danych faktycznie już tam nie ma :) widziałem tę opcję Write
zeros tylko nie bardzo wiedziałem do czego służy - sądziłem, że skoro
można naprawić uszkodzone sektory to czemu nie spróbować..
głównie chodzi mi o to czy po takich naprawach czy Write zeros - dysk
będzie sie nadawał do użytku - bo w przeciwnym wypadku strach coś na nim
zapisywać - myślałem nawet aby ten dysk zainstalować do konsoli xbox -
tylko jeśli bad sectory miałyby się tak masowo ponownie pojawiać to nie
ma sensu ta cała zabawa z tym dyskiem..

--
traveller