KARTA AGP do takiej konfiguracji - poradźcie coś!

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 17:18:07 MET DST

Witam

Zamierzam kupić nową kartę graficzną ( złącze AGP) do komputera mojego
brata. Chciałbym żebyście mi doradzili. Ogólnie chodzi o to, żeby
karta pasowała do specyfikacji komputera. Nie chcę przepłacać, tylko
po to, żeby mała ilość RAM-u lub słabość procesora były wąskim
gardłem, ograniczającym możliwości karty. Z drugiej strony chciałbym
kupić kartę, która wykorzysta 100 % potencjału tego już w miarę
leciwego zestawu. Chciałbym też, żeby był to zakup naprawdę udany, bo
najprawdopodobniej będzie pracował z tym zestawem przez najbliższe
lata. Nie zanosi się bowiem na szybką modernizację sprzętu,
ewentualnie dokupione zostanie 512 MB RAM-u. Fajnie by było, jeśli z
tą kartą dałoby się pograć w gry 3D jeszcze przez jakiś dłuższy czas,
choćby na minimalnych ustawieniach. Za wszystkie porady i rekomendacje
z góry dziękuję.

Budżet:
Do 350 zł (450 zł - absolutny MAX!)

Specyfikacja:

Intel Celeron 3,06 GHz
512 MB RAM 400 Mhz (w przyszłości 1 GB)
Obecna karta Radeon 9200 SE
Płyta główna ze złączem AGP x8
Dysk 40 GB (nie wiem jakiej firmy)

Przepraszam za niebyt dokładne informacje dotyczące specyfikacji, ale
w końcu to nie mój komputer tylko brata. :)

Pozdrawiam
Elminster