Re: Pendrive DataTraveler pod W98SE(?)

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 17:22:11 MET DST

Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości
news:f2f6ch$cp2$1@mx1.internetia.pl...
> "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote in message
>
> Oczywiscie ze dziala , nawet ze spora iloscia penow Kingstona do ktorych
> oficjalnie sterownikow Win98 brak.

Brak sterowników to błąd producenta. Podejrzewam, że jest jeszcze dużo
kompów na W98.

> Kazdy chyba USB flash disk wymaga driverow przy Win98.

> Firma jak firma a ze uniwersalny to uwazasz ze driverow do Win98 nie
wymaga ?
> Nie sadze...

Ten nie wymaga. Teraz mam problem co wybrać. Emtec to dawny Basf(taśmy). Do
fotoaparatu kupiłem kartę Kingstona, nie Emteca. Gdyby Kingston nie wymagał
sterowników to bym się nie zastanawiał. Jakoś firma nie jest przekonana do
tego, że pod W98 pendrive będzie dobrze działał. Ja z kolei nie za bardzo
wierzę w Emteca. Kingston 1GB - ok.42zł, Emtec <70zł.

neelix