Re: Asus czy HP? Notebook do 3.5 tyś.

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuń.poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 17:12:59 MET DST

Użytkownik "N" <mageroy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f2cq3v$q12$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Witam!!!
>
> Noszę się z kupnem notebooka do pracy. Nie jest to sprzęt do gier, raczej
> do pracy biurowej + obliczenia inżynierskie (Mathcad, AutoCad,
> Microstation). Zastanawiam się nad modelem HP Pavilion dv6305ea. Czy to
> dobry wybór? Wiele osób odradza mi kupno notebooków HP sugerując raczej
> sprzęt firmy ASUS. Czy rzeczywiście jest lepszy jakościowo i cenowo?
>
> A może inne modele są ciekawsze od wybranego przeze mnie? Kto pomoże i
> doradzi? :)
>
> Pozdrawiam

    Ja HP jako takiego to z zalozenia nie lubie, choc musze naprawiac ich
drukarki ;]
Choc faktycznie w tej chwili to jak ma byc dobry laptop to HP, Lenovo,
Twinhead.

Ja osobiscie mam juz prawie 2letniego Asusa A6R i jestem bardzo zadowolony.
Bateria przy pracy z obrobka zdjec trzyma okolo 2 godzin. Komp jezdzi ze
sprzetem foto po calym kraju jak i za granica. Jedyne co sie uszkodzilo to
odpadl jeden klawisz. Ale zrobia to na gwarancji jeszcze.

PZDr
Adam