Asus czy HP? Notebook do 3.5 tyś.

Autor: N <mageroy_at_wp.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 19:19:18 MET DST

  Witam!!!

  Noszę się z kupnem notebooka do pracy. Nie jest to sprzęt do gier,
raczej do pracy biurowej + obliczenia inżynierskie (Mathcad, AutoCad,
Microstation). Zastanawiam się nad modelem HP Pavilion dv6305ea. Czy to
dobry wybór? Wiele osób odradza mi kupno notebooków HP sugerując raczej
sprzęt firmy ASUS. Czy rzeczywiście jest lepszy jakościowo i cenowo?

  A może inne modele są ciekawsze od wybranego przeze mnie? Kto pomoże i
doradzi? :)

  Pozdrawiam