Re: Jak zrobic sprzetowy badsector na dysku ?

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 12:10:31 MET DST

> wiertarka

E tam od razu prad tracic ;) wystarczy udezyc kilka razy piescia w obudowe,
gdy dysk cos zapisuje i rysy gwarantowane ;D Albo zamiast niszczyc obudowe,
to wyjac dysk na zewnatrz i go LEKKO wstrzasnac, gdy dziala ;) Mozna te po
prostu dysk rozkrecic i zostawic odsloniete taleze podczas sprzatania w
pokoju... pozniej dysk poskrecac i wlozyc do kompa-kurz juz reszte roboty
odwali za nas ;) Mozna tez wyjac dysk i rzucic go z niezbyt duzej wysokosci
na podloge ;)

Ostatnio klient mi przyniosl dysk Caviar WD1600YS i to juz trzeci dysk z tej
serii, ktory mi przynosil po kilku dniach.Zawsze dostawal sprawny dysk-raz
nawet w nieodpieczetowanym opakowaniu. Okazalo sie, ze kazdy byl uwalony.
Braklo mi cierpliwosci na odsylanie kurierem do serwisu, wiec po prostu
oddalem mu kase. A nie chcialem mu sprzedawac innego bo bylo by pewnie to
samo. Ot maniak szybkosci ktory czyta rozne testy w CHIP i chcial bym mu
wymienil ten dysk w ramach gwarancji na jakiegos Seagate. Niech sie martwi
juz inny sprzedawca. Podejzewam, ze i autor tego watku tez chce oddawac dysk
w nieskonczonosc do naprawy, co by mu kase zwrocono, albo wymieniono na
nowszy... Cwaniactwo sie krzewi w narodzie ;]