Re: Muzyka i grafika, czyli z nowym kompem przygód ciąg dalszy ...

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Tue 15 May 2007 - 11:56:36 MET DST

norman wrote:

> Mam tak samo, na filmach jest ok! Kabel 12m jakis najtanszy z
> allegro... ale naprzykład w środowisku windows, tam gdzie jest białe
> tło, obraz w TV jest zasmuzony (jak olej na wodzie :) )

U mnie niestety w filmach też ten efekt występuje, np. na białych
kołnierzach, czy w ogóle jasnych scenach. Kreskówki za to są całkiem ok, bo
jest w miarę jednolity kolor ;) TV podłączany był dwoma kablami: z allegro i
drugim (5m) dobrze ekranowanym, żeby wykluczyć złe ekranowanie tego
pierwszego ;) Efekt ten sam. Zawleczony do kumpla i podłączony u niego dał
ten sam efekt. Zastanawiam się, czy nie przesiąść się na jakiegoś Radka, bo
z wyjściem TV tych ostatnich nigdy nie miałem kłopotu ;)
PS. Antenę też odłączałem ;(

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3[CIACHO]@go2.pl ]