Re: Muzyka i grafika, czyli z nowym kompem przygód ciąg dalszy ...

Autor: norman <norbertkNOSPAM_at_neostrada.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 11:38:02 MET DST

| Wypróbuję go jeszcze na starym kompie z FX5200, gdzie obraz miałem
idealny.
| Jak ciągle będą smugi - kabel, a jak nie... ?

Mam tak samo, na filmach jest ok! Kabel 12m jakis najtanszy z allegro... ale
naprzykład w środowisku windows, tam gdzie jest białe tło, obraz w TV jest
zasmuzony (jak olej na wodzie :) )

Jeszcze jedno pytanko czy na kablu koncentrycznum #06 da się jakoś zarobić
s-video? Czy moze ze wtyku typu "F" jest jakas przejsciowka na s-video?