Jest czy nie ma HT?

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 21:11:32 MET DST

Witam

Nabyłem P4 2.8/512/800 z HT.
Włożyłem do gniazda, płyta nawet na ekranie powitalnym wyświetliła logo
P4 z HT (MSI 865PE Neo2).
Ale w winXP prof widać dalej tylko jeden procek.

Usunąłem z menagera urządzeń procesor ale po ponownym uruchomieniu nic
się nie zmieniło.

W necie wyczytałem, że można przeinstalować system ale mi się trochę nie
chce (mam obrazy partycji na wszelki wypadek i nie bardzo mam czas na
reinstalację wszystkiego).
Czemu nie widać tego procka HT, czy ma to jakiś ujemny wpływ na wydajność?

--
M.
GG 1119311