Re: Jest czy nie ma HT?

Autor: \(_Sajgon_\) <LOGIN_at_SERWER.com>
Data: Mon 14 May 2007 - 21:41:13 MET DST

> P4 z HT (MSI 865PE Neo2).

Według MSI Global nie ma takiej płyty.

Precyzując - owszem są płyty MSI 865PE Neo2 ale zawsze z jakimś "dopiskiem"
określającym konkretny model :) ( S/LS/PLS .... itd. )

> Ale w winXP prof widać dalej tylko jeden procek.

W którym miejscu patrzysz ?

> Czemu nie widać tego procka HT, czy ma to jakiś ujemny wpływ na wydajność?

Tak, ma. Twój "komputer" nie wykorzystuje wszystkich swoich możliwości które
oczywiście byłby w stanie wykorzystać z włączonym HT ( logiczny procesor -
NIE fizyczny! )

W ramach pomocy - czy masz włączoną poniższą opcję w biosie ? (screen
zrobiłem z instrukcji do jednego z modeli Neo2 - więc opcja w twojej płycie
może znajdować się gdzie indziej)

http://img406.imageshack.us/img406/4246/screenshot001oz2.jpg

--
Pozdrawiam