Re: Asus = ASRock?! O_o

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 21:06:08 MET DST

tomek napisał(a):
> Są niestety płyty Asrock i często kiedy się im przyglądam to widać, że są
> wykonane nazwijmy to taniej,
> oczywiście trafiają się wykonane "taniej" płyty i innych ww. producentów.

Jeśli miarą jakości płyt głównych ma być ich bezawaryjnośc i
bezproblemowa praca, to tu dla mnie wygrywa Asrock właśnie. Po prostu z
każdą marką miałem już problem tylko nie z Asrockiem właśnie. Oczywiście
zaraz ktoś może się wzburzyć, że Asrock to złom. Ja piszę tylko na
podstawie swoich doświadczeń a nie obiegowych opinii

Tomaszek