Re: Grafika do 550 zł, co polecacie na nVidii?

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Mon 14 May 2007 - 08:32:52 MET DST

vector pisze:
[...]
> a jest to HDTV do czego podłączyć? masz te kilka tysięcy na monitor?
> Jak poszukasz na grupie to znajdziesz info, że GF7600 zaspokoi
> każdego. A tez zaoszczędzone 200-300zł dołóż do Pentium ;-)
[...]

W komputerze do gier oszczędzać pieniądze na karcie graficznej, żeby je
dołożyć do procesora?
Brawo dla tego pana! :)

No to może ja też dorzucę coś od siebie.
Po co ci szybki procek i karta graficzna? Chcesz wydawać setki złotych
na nowe gry? W koszach w hipermakietach znajdziesz wiele gier za 9,99zł
na komputery dla normalnych ludzi, a nie jakiś snobów i świrów. Kup
jakąś używkę na allegro, najlepiej z kartą graficzną zintegrowaną na
płycie głównej. A zaoszczędzone pieniądze zainwestuj w obudowę!
Tylko polerowane aluminium z szybami na bokach! Chcesz żeby koledzy
śmieli się dzieciaka że jego komputer wygląda jak złom? Dla
bezpieczeństwa dorzuć jakiś zasilacz 600W, ale tylko firmówkę chłodzoną
pasywnie!

PS. Nowy komputer MUSI mieć bezprzewodową klawiaturę i myszkę. MUSI!
Tylko nie oszczędzaj na tym i poniżej 400 zeta nie próbuj schodzić.

Pozdr
Sebastian