Re: Jaka grafa aby REAR "latał" ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 14 May 2007 - 00:39:27 MET DST

vector <izohelia@gmail.com> wrote:

> dzięki za mały wykład ;-) Co do dźwięku to nie wiem czy iść do piwnicy
> po SB Live 5.1 czy zostać przy tym co montują na płytach głównych ;-)

            Ja bym jednak wskrzesil Live! jesli tylko masz wolne PCI 2.x. Sam
uzywam caly czas CT4830 mimo ze od ~6 lat kazda plyta ma zintegrowana
dzwiekowke, te na nforce2 nawet niezla). Za Live! przemawiaja chociazby
lepsze przetworniki CA/AC i separacja elektryczna (na dzwikowkach
wbudowanych czesto "slychac" obciazenie CPU czy prace HDD).

> Moja płyta owszem obsłuży C2D ale tu czynnikiem była cena. Za jakiś
> czas pewno wymienię CPU ale na dzień dzisiejszy to co mam z upełności
> wystarcza.

            Jesli da sie w nia wlozyc C2D/C2Q to co innego - podane w poprzednim
poscie argumenty odpadaja. Pozostaje glownie kwestia wiekszej
pradozernosci, a co za tym idzie temperatury pracy i halasu wentylatorow
dla PentiumD, skoro jego wydajnosc Ci wystarcza. Ja tam jednak nie
przepadam za grzejnikami. Kultura pracy ukladu chlodzacego CPU jest prawie
tak wazna jak jego wydajnosc IMHO.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl