Re: Grafika do 550 zł, co polecacie na nVidii?

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Sun 13 May 2007 - 00:39:49 MET DST

On 12 Maj, 23:24, "Merlin" <maximal1...@o2.pl> wrote:
> Muszę skompletować komputer który będzie prezentem na komunię. Będzie służył
> przeważnie do gier. Budżet jeszcze nie wiadomy ale tak orientacyjnie będę
> szukał karty do 550 zł na PCI Express na chipsecie nVidii. Procesor chyba
> Athlon 3500, 1 gb ramu. Myślałem o GeForce 8600 GT Palit 256MB HDTV & DVI
> (PCI-E) Sonic:http://www.komputronik.pl/Karty_graficzne/PCI_Express_x16/chipset_nVi...
>
> co o tym sądzicie? Może jakieś inne typy?

a jest to HDTV do czego podłączyć? masz te kilka tysięcy na monitor?
Jak poszukasz na grupie to znajdziesz info, że GF7600 zaspokoi
każdego. A tez zaoszczędzone 200-300zł dołóż do Pentium ;-) Ostatnio
składałem nikobudżetowy komputer do gier. Grafika była włożona
najtańsza - za 100zł - dzieciak gra i bawi się już rok na tej maszynie
i jakoś nie marudzi... ;-) Uważam, ze zakup takiej grafiki dla
dzieciaka to wyrzut kasy w błoto. Mojej siostrze też złozyłem kompa
(wyszło ok. 3000 z LCD a mało brakowało i było by 4000 tylko zona mnie
ostudziała). Jak zobaczyłem jak ona wykorzystuje ten komputer to
miałem ochotę oddać jej moje PIII ;-) Przemyśl to. GF7300, 7600 bez
wiatraka i będzie git.