Re: Jaka grafa aby REAR "latał" ?

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Sat 12 May 2007 - 17:30:30 MET DST

On 12 Maj, 15:11, Michal Bien <m...@uw.edu.pl.invalid> wrote:

> na Allegro bo niedlugo moze okazac sie ze z EAX 3.0 i 4.0 jest to samo co
> teraz z EAX 2.0 na Live - jesli nie masz XFi z EAX 5.0 i OpenAL to zapomji
> o dzwieku przestrzennym i mozliwsciach karty. Ta juz nie jest "trendy" i
> bedziesz mogl sie cieszyc "az" stereo (dobrze ze nie mono).

dzięki za mały wykład ;-) Co do dźwięku to nie wiem czy iść do piwnicy
po SB Live 5.1 czy zostać przy tym co montują na płytach głównych ;-)
Ja mam do komputera podpięte słuchawki, a największym obciążeniem dla
komputera jest nieliniowy montaż wideo - gier nie używam - tylko FERA
do testowania latania karty ;-)

Moja płyta owszem obsłuży C2D ale tu czynnikiem była cena. Za jakiś
czas pewno wymienię CPU ale na dzień dzisiejszy to co mam z upełności
wystarcza.