Re: Odzyskanie danych z dysku 2,5

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 May 2007 - 15:48:14 MET DST

Dnia Sun, 13 May 2007 11:49:47 +0000 (UTC), to0l napisał(a):

> Dziękuję! Program wygląda naprawdę dobrze. Przyglądając sie opisom zauważyłem
> ze jest on dostępny na dystrybucji Live Knoppix'a którego posiadam w wersji
> 5.0 tylko gdzie tam tego szukać i jak używać w środowisku graficznym czy spod
> konsoli tekstowej? Okazało się ostatecznie że na omawianym dysku użytkownik
> przeprowadził instalację świeżej wersji XP'ka wiec pewnie część danych została
> utracona jak na domowe warunki odzyskiwania.

Na stronie autora programu jest instalka Linuksowa, być może zadziała i
bez instalacji. Ja go uruchamiam spod Windows Live takiego jak np.
wspomniany wcześniej Ultimate Boot CD for Windows
http://www.ubcd4win.com/ , albo po prostu spod DOS-a. Możliwości w
każdym przypadku są identyczne.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]