Re: Podłączenie kompa do tv LCD - jak?

Autor: Pedro <pedro44.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 02:59:34 MET DST

> albo VGA-VGA
> albo DVI-DVI
> albo DVI-HDMI
> albo HDMI-HDMI
>
> wsztsko zalezy jakie wyjscia i wejscia twoj sprzet ma...
>
> ja uzywam vga-vga... i daje rade do filmow, choc duzo zalezy
> od jakosci kabla.. ja mam jakis 5m badziew i widac lekko jakies odbicia,
> ale do filmow daje rade :-)

Dzięki...

Właśnie problem w nadmiarze, telewizor jest nowy, świeżo kupiony, i ma
wszystko co cywilizacja wymyśliła, i HDMI, i DVI i jeszcze z 5 innych złącz -
 a ja jestem zielony i nie mam pojęcia które jest od czego. Póki co
podłączyłem kompa po VGA (bo miałem kabel od starego monitora), film ogląda
się przyznam nad wyraz przyjemnie, jest lepiej niz myślałem. Ale bym
poeksperymentował chętnie - choć nie palę się kupować wszystkie kombinacje
kabli które mi się nigdy do niczego nie przydadzą.

Pytanie: to wyjście z karty graficznej na s-video, koncentryczne. Do którego
gniazdka w telewizorze to się podłącza by była najlepsza jakość, do takiego
samego? Czy do któregoś z chinchami?