Re: Nowe chipsety od Intela

Autor: CIAho <ciahol_wyrznij__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 02:42:10 MET DST

"Mariusz" <mk(USUNTO)@namyslow.net> napisał
> Hmm fizycznie jej nie szukałem, tylko jest wszędzie w ofertach. Myślałem, że jest juz do kupienia.Komp będę składał gdzieś za 2-3
> tygodne więc ciągle "jest na desce kreślarskiej" a moja ulubiona strona to skapiec.pl ;-) Ale ciągle się waham co kupić i ile tego
> kupić (np. RAMu)

To standardowe rozterki kupującego. Ja też się przymierzam za 2-3 tygodnie. ;)
Ramu zawsze można dołożyć. Przy obecnych cenach warto
na początek wrzucić 2 kości po 1 GB. Najlepiej wypadają jakieś 800 CL4.
Corsarze, Patrioty, OCZety, Geile. Pozostałe 2 sloty można obsadzić
w przyszłości jeśli zajdzie taka potrzeba.
P5B Premium Vista raczej nie kupisz. :)
...a fajne te dodatkowe gadżety. ;)

pozdry
Ciah:o)