Re: pyta pod procesor E6600 - czy warto drogą

Autor: GM <gm_at_netirnol.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 21:13:46 MET DST

> Mam pytanie czy pod procesor Core 2 Duo E6600 warto kupować drogą pytę o
> dobrych waściwościach jak np Abit AB9?

hmmm... to prawie minimalna płyta do takiego procesora

> Kręcić nie zamierzam bo glownie dekoduje material z kamery cyfrowe do MPG
> o najlepszych ustawieniach co trochę trwa.

tymbardziej kręcic warto, mam E4400 na defaultowej prędkosci 2GHz mam
kodowanie z szybkoscią 19Klatek/s po podkręceniu do 3GHz robi się prawie 2x
tyle

> Więc czy można kupić coś tańszego o polowę aby mieć spokój.

plyta za 200zł do E6600 to wg mnie pomyłka, sam kupiłem najtanszą płytę za
340zł i dzisiaj załuję ze nie dopłaciłem 50zł do abita AB9

GM