Re: Pozytyw na allegro za darmo

Autor: sundayman <sundayman_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 17:23:26 MET DST

> Poza tym powtarzam: wystarczy być w tej samej osiedlówce żeby mieć ten sam

> IP. Więc jeśli IP jest ten sam to _nic_ nie znaczy (a zgodnie z Twoimi

> sugestiami "mozna zamykac to konto"). Podkreslam ponownie że adres IP nie

> identyfikuje ani komputera ani użytkownika w sposób jednoznaczny i

> unikatowy. Nie ma zadnych dowodów na to że to własnie ten sam osobnik
> majacy

> konto w allegro wysłał owego posta.

No ok. Ale jeśli użytkownicy kablówki mają dynamiczne IP, to nie można
zidentyfikować ruchu wewnątrz sieci osiedlowej ? Wydaje mi się, że to
powinno być możliwe. Oczywiście przez operatora takiej sieci. No, ale może
się mylę... W każdym razie, miejmy nadzieję, że dostało się winnemu a nie
niewinnemu...

Pozdr.