Re: Dwa pytania o pamięć RAM

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 17:33:01 MET DST

Użytkownik "teel" <tlorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1178810532.316655.122460@e65g2000hsc.googlegroups.com...
On 10 Maj, 09:08, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> A Google jak najbardziej mówi. Mi znalazło:
> Słabo szukałeś?

Jak się wie czego szukać to wyniki są sensowniejsze :) Spodziewałem
się czegoś w stylu "CL3", takiego zapisu nie widziałem.

* CL nie jest jedynym opóźnieniem RAM-u, chociaż najczęściej występującym.
Stąd pozostałe trzy liczby. A CL i reszta jest liczona w cyklach, więc nic
dziwnego, ze zależy od częstotliwości taktowania.

> Powinno działać, ale nie musi.

Czy jestem w stanie sprawdzić czy to działa w DualChannelu?

* Bez włożenia do komputera? Raczej nie. I zwróć uwagę na to co napisał
Radek. Moduły powinny mieć tą samą strukturę wewnętrzną. Zresztą jestem
pesymistą. Dual Channel jest bardzo wybredną technologią.