Re: Pozytyw na allegro za darmo

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 10 May 2007 - 13:55:52 MET DST

Użytkownik "sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f1uom0$ash$3@news.onet.pl...

> Ale kolega niepotrzebnie komplikuje temat...wszystko to racja - ale JESLI
> okaze się, że jednak IP wskaże na właściciela konta allegro, to WTEDY
> mozna mu zamykać to konto...A jeśli nie - to nie, i po sprawie. To
> przecież oczywiste, że jesli IP będzie inne, to wtedy nie mozna
> domniemywać winy kolegi Łukasza (tego "prawdziwego")...
>
> Na tak zwany "chłopski rozum" - skoro rzeczona aukcja została zamknięta -
> to może jednak wskazywałoby to na fakt, że post napisano z komputera
> właściciela konta ? No, chyba że Allegro reaguje "w ciemno" na wszystkie
> doniesienia...

Reaguja dziwnie... mam kolege, któremu zawiesili konta, ponieważ podobno w
jego aukcji brała udział osoba z tego samego IP... na jego tłumaczenia
wogole niezareagowali.
Poza tym powtarzam: wystarczy być w tej samej osiedlówce żeby mieć ten sam
IP. Więc jeśli IP jest ten sam to _nic_ nie znaczy (a zgodnie z Twoimi
sugestiami "mozna zamykac to konto"). Podkreslam ponownie że adres IP nie
identyfikuje ani komputera ani użytkownika w sposób jednoznaczny i
unikatowy. Nie ma zadnych dowodów na to że to własnie ten sam osobnik majacy
konto w allegro wysłał owego posta.

--
rb