Problem z nagrywarką Samsung.

Autor: KK <jda_at_op.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 11:00:16 MET DST

Witam. Kupiłem ostatnio komputer i mam niejakie problemy z nagrywarką
DVD - Samsung.
Sprawa wygląda nastepująco: nagrałem kilka plików na płytce DVD -
różnych rozmiarów, na
innej nagrywarce - w pracy. Płyta nie została zamknięta.
Przy próbie kopiowania (na nowym komp. w domu) plików z nagranej
wcześniej płytki na twardy dysk zaczynają sie problemy. Przy
kopiowaniu małych plików nie ma problemu natomiast przy próbie
przekopiowania plików powyżej powiedzmy 300 MB komputer pod koniec
zaczyna sie
wieszać i przestaje reagowac.

Rozmawiałem z kolegą z pracy i on tez ma podobnie przy zupełnie innej
nagrywarce (NEC).
Może ktoś ma pojęcie co to jest bo odnoszę wrazenie, że to nie jest
wina nagrywarki. Pozdrawiam