Re: Jakie oprogramowanie proponujecie?

Autor: Jurek <jurekkowalski3_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 11:00:29 MET DST

> I dostajesz dokładnie tyle ile zapłaciłeś.

Sugerujesz że nie dostaję nic, bo nic nie zapłaciłem ?

> Czy Ty pracowałeś chociaż
> chwile na Linuksie?

Tak

> Jako desktop Linuks nie jest zadną konkurencją dla
> WinXP lub Visty.

Bo ?

Zainstalowałem Vistę uzywałem przez miesiąc i mimo otwartości z mojej
strony na wszelkie nowinki wymiękłem
Vista na tym samym sprzęcie (czyli Athlon 3200 1 GB Ramu karta grafiki
Radeon 9800, RAID 0 z tzrech dysków ) w porównaniu do XP poprostu się
ślimaczy. O problemach z działaniem dużej części aplikacji i róznorakich
błędach oraz niedopracowanych sterownikach niewspominając

>Prosze nie wciskaj ludziom, że 99% z nich będzie
> zadowolonych.

99 % wykorzystujących komputer do zadań typu oglądanie www , poczta, GG
zdjęcia filmy muzyka będzie zadowolna

Darek