Re: Jaki monitor LCD do tunera TV w kompie

Autor: ternyk <ternyk_at_nospam_gmail.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 14:25:57 MET DST

Robbo wrote:
> Jesli sygnal ze zwyklej anteny to jakosc obrazu nie bedzie powalajaca,
> ale taka jakosc ogladamy na kazdym zwyklym telewizorze, wiec raczej nie
> powinienes byc zaskoczony.
> Zdecydowanie polecam matryce inne niz TN, np. PVA (moj wybranek to
> Fujitsu Siemens P19-2). Te duze telewizory LCD obecnie w sprzedazy np.
> 32" zazwyczaj taka maja.
> Polecam zwlaszcza ze masz zamiar ogladac TV z kanapy, czyli kąty
> widzenia z takich matryc dużo w tym przypadku pomogą.

Dzięki za odpowiedź (i przy okazji innym w wątku). Sygnał jest z tv
kablowej. Tak, wlasnie dlatego szukam matrycy PVA lub MVA, tylko, że ten
Samsung 971P ma troche słabe czasy i są opinie, że smuży. Ale z tego co
zauważyłem to TN są na razie dużo szybsze od innych i nie znalazłem
szybkiej PVA w mojej kateogii cenowej.

pozdrowienia,
ternyk