Re: Jaki monitor LCD do tunera TV w kompie

Autor: jack <fjacek.wywalto_at_op.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 18:25:37 MET DST

ternyk pisze:
> Witam
>
> Szukam dobrego monitora LCD, który będzie służył do codziennej pracy
> (najczęsciej Word, itp) oraz oglądania filmów i TV z tunera w kompie (to
> akurat leżąc na kanapie :)). Poczytałem troche w archiwum i widzę, że
> nie jest polecana do tego najbardziej popularna matryca TN. Ale czy na
> pewno tak jest? Czy od razu mam skreślać wszystkie LCD na TN? Wybrałem
> na razie Samsung 971P ale myślę nad tym czy za taką cenę nie wybrać
> jakiś inny jednak z matrycą TN ale większy. Aha, tuner jaki mam to
> [...]

Ja mam samsunga 215TW i jestem bardzo zadowolony, również
przy oglądaniu TV. Poprzednio miałem monitor ze
zintegrowanym tunerem LG193ST na matrycy TN i śmiało mogę
powiedzieć, że obecny jest dużo lepszy. Co prawda to jest
panorama, a sygnał tv mam normalny z kablówki, ale można
ustawić proporcje 4:3. Wtedy po bokach mam czarne paski,
których oglądając się nie zauważa. Gorszy od poprzedniego
jest za to jeżeli chodzi o dźwięk. Tamten miał nawet jakieś
surround, a ten ma tylko brzęczyki udające głośniki.
Konieczny jest osobny zestaw 2.1.

--
FJ