Re: Jaki monitor LCD do tunera TV w kompie

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 12:13:24 MET DST

Użytkownik "ternyk" <ternyk@nospam_gmail.com> napisał w wiadomości
news:f1rt0n$6bc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Szukam dobrego monitora LCD, który będzie służył do codziennej pracy
> (najczęsciej Word, itp) oraz oglądania filmów i TV z tunera w kompie (to
> akurat leżąc na kanapie :)). Poczytałem troche w archiwum i widzę, że nie
> jest polecana do tego najbardziej popularna matryca TN. Ale czy na pewno
> tak jest? Czy od razu mam skreślać wszystkie LCD na TN? Wybrałem na razie
> Samsung 971P ale myślę nad tym czy za taką cenę nie wybrać jakiś inny
> jednak z matrycą TN ale większy. Aha, tuner jaki mam to Prolink PixelView
> [...]

Jesli sygnal ze zwyklej anteny to jakosc obrazu nie bedzie powalajaca, ale
taka jakosc ogladamy na kazdym zwyklym telewizorze, wiec raczej nie
powinienes byc zaskoczony.
Zdecydowanie polecam matryce inne niz TN, np. PVA (moj wybranek to Fujitsu
Siemens P19-2). Te duze telewizory LCD obecnie w sprzedazy np. 32" zazwyczaj
taka maja.
Polecam zwlaszcza ze masz zamiar ogladac TV z kanapy, czyli kąty widzenia z
takich matryc dużo w tym przypadku pomogą.

--
rb