Jaki monitor LCD do tunera TV w kompie

Autor: ternyk <ternyk_at_nospam_gmail.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 09:28:52 MET DST

Witam

Szukam dobrego monitora LCD, który będzie służył do codziennej pracy
(najczęsciej Word, itp) oraz oglądania filmów i TV z tunera w kompie (to
akurat leżąc na kanapie :)). Poczytałem troche w archiwum i widzę, że
nie jest polecana do tego najbardziej popularna matryca TN. Ale czy na
pewno tak jest? Czy od razu mam skreślać wszystkie LCD na TN? Wybrałem
na razie Samsung 971P ale myślę nad tym czy za taką cenę nie wybrać
jakiś inny jednak z matrycą TN ale większy. Aha, tuner jaki mam to
Prolink PixelView Pro i jego rozdzielczość to 640x480, to jestem ciekawe
  jaka jakość obrazu będzie na LCD.

pozdrowienia,
ternyk