Re: jak sprawdzic dysk ?

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 11:45:02 MET DST

Użytkownik "micz" <micz81@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:1178637816.295489.86350@p77g2000hsh.googlegroups.com...
Spróbuj na stronie producenta dysku. Powinieneś tam znaleźć aplikacje
diagnostyczne. Jakiś czas temu sprawdzałem w ten sposób mój dysk, stąd
wiem, że na stronie Western Digital takie aplikacje są na pewno.
Program sprawdza ci dysk i wyświetla numer błędu. Ten numer sprawdzasz
na liście błędów na stronie www i już wiesz co dalej robić. W moim
przypadku błąd ów kwalifikował dysk do wymiany w serwisie.

Który program do sprawdzania? "Data Lifeguard Tools 11.2 for Windows" czy
"....Diagnostic for Windows" ? I czy długo testuje?
http://support.wdc.com/download/index.asp?cxml=n&pid=3&swid=1

neelix