Re: Laptop z Media Markt - Parę wątpliwości:?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 11:45:48 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:f1s3ei$kt0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> taniosc notebooka niema nic do rzeczy.
> sporo firm juz od dawna nie daje plyt z instalka tylko daje ukryta
> partycje z ktorej mozna sobie przywrocic system.

A jak mi sie uszkodzi ta partycja (powiedzmy wirus) to co... serwis??

Tak wracajac do tematu - znajomi tez kupili jakas toshibe w MM i pamietam ze
owszem jest partycja ukryta, i jest tez jakas plyta RESCUE DISK (CD).
Powinna byc w zestawie. Zreszta powinienes miec instrukcje i tam rozpisane
dokladnie co jest zawarte w zestawie (takie jak: laptop, ladowarka, wszelkie
kable itp itd) - sprawdz co pisza o dolaczonych plytach i szukaj ich w
zestawie lub scigaj o nie sprzedawce.

--
rb