Re: jak sprawdzic dysk ?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Tue 08 May 2007 - 17:23:36 MET DST

Spróbuj na stronie producenta dysku. Powinieneś tam znaleźć aplikacje
diagnostyczne. Jakiś czas temu sprawdzałem w ten sposób mój dysk, stąd
wiem, że na stronie Western Digital takie aplikacje są na pewno.
Program sprawdza ci dysk i wyświetla numer błędu. Ten numer sprawdzasz
na liście błędów na stronie www i już wiesz co dalej robić. W moim
przypadku błąd ów kwalifikował dysk do wymiany w serwisie.