Kamera internetowa - Logitech czy Creative?

Autor: smbear <smbear_at_trzeba.cos.wyciac.gazeta.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 19:16:09 MET DST

Witam,

wiem, że temat się już parokrotnie na grupie powtarzał, ale nie
znalazłem informacji o konkretnych modelach, które mnie interesują.
Chodzi mi o to, którą kamerę wybrać z tych dwóch modeli:

Logitech QuickCam Chat (Skype version)
(http://www.agito.pl/product/33743?cid=61)

Creative Live! Cam Video IM
(http://www.agito.pl/product/36982?cid=61)

Za Creativem przemawia 5 złotych ;) oraz wyższa rozdzielczość, której w
komunikatorze i tak się raczej nie wykorzysta (chociaż nie wiem, czy nie
wpadnę na jakiś dziwny pomysł :). Chciałbym poznać opinię użytkowników
tych kamer, np. jak z mocowaniem ich na monitorach CRT i LCD? I inne
rzeczy, na które warto zwrócić uwagę. Jeśli ktoś zna inne miejsce, w
którym można taniej kupić ten sprzęt (na Alledrogo jeszcze nie
sprawdzałem) to też poproszę.

Pozdrawiam,

Tomek Duda