Re: Kamera internetowa - Logitech czy Creative?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 21:09:36 MET DST

smbear napisał(a):
> Witam,
>
> Creative Live! Cam Video IM
> (http://www.agito.pl/product/36982?cid=61)
>
> Za Creativem przemawia 5 złotych ;) oraz wyższa rozdzielczość, której w
> komunikatorze i tak się raczej nie wykorzysta (chociaż nie wiem, czy nie
> wpadnę na jakiś dziwny pomysł :).

Ta rozdzielczość przy zmniejszaniu obrazka powoduje ze jest nieco
lepszej jakości. A jeśłi ma sie duży UL (około 512kb/s) to idzie całość.

  Chciałbym poznać opinię użytkowników
> tych kamer, np. jak z mocowaniem ich na monitorach CRT i LCD?
Mocowanie jest takie sobie, wolał bym cos w oparciu o samoczynnie
dociskający się klips, ale na lcd trzyma się dobrze, choć ja ze względów
osobistych wole ją trzymać pod monitorem skierowaną do góry.
  I inne
> rzeczy, na które warto zwrócić uwagę.
Kamerka jest bardzo lekka. trudno ja ustabilizować jak sie je dobrze
nie przypnie.
Obraz jest bardzo dobry za dnia, w pomieszczeniach - powstaje taki mało
  kontrastowy obraz. Ale naprawdę dużo zależy od jakości oświetlenia.
  Jeśli ktoś zna inne miejsce, w
> którym można taniej kupić ten sprzęt (na Alledrogo jeszcze nie
> sprawdzałem) to też poproszę.
Ja kupiłem go w Saturnie - było tam o dziwo najtaniej ze wszystkich
znanych mi sklepów warszawie.