Re: C2D pomiar temperatury

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 19:10:27 MET DST

GM napisał(a):

> wydaje mi się ze OK, coś masz ciepło w obudowie, jaką masz np temperature
> Dysku?

No raczej nie.. 3 wentyle w budzie sie kreca.. I czy chodza na 1100
obrotow czy na 2400 temp sa bez zmian. :)
Jeden dmucha do srodka od przodu drugi dmucha od boku na proca a trzeci
wyciaga z tylu.

> u mnie prawie idle:
> http://img520.imageshack.us/img520/9457/c2det7.gif

No widzisz... moze jadnak E4300 jest chlodniejszy od E6300

> ale u mnie w everescie 2006 wyraznie monoznik gania z 6x266 do (jak obciąze
> proc) wzrasta na 10x266MHz

ale to nie jest throttling tylko np. SpeedStep :)

> Temperatury są te same tylko ilość blachy i obrotów wentylatora mniejsza
> potrzebna do schłodzenia CPU:)
> porownaj wentylatory: boxowy z C2D chodzi na 800-1600 obrotów a PRESCOTT
> większy i o ile dobrze pamiętam było z 2800obrotów lub więcej ...

No to fakt prescotowe boxowe coolery to byla masakra..

RudeBoy