Re: C2D pomiar temperatury

Autor: GM <GM_at_brakmaila.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 16:05:11 MET DST

> Ta wersja Core Tempa w IDLE przy ustawieniach fabrycznych E6300 pokazuje
> po 46 stopni na rdzen :) a w stresie 69.

wydaje mi się ze OK, coś masz ciepło w obudowie, jaką masz np temperature
Dysku?

u mnie prawie idle:
http://img520.imageshack.us/img520/9457/c2det7.gif

> Po podkrecaniu na 2,45 i napieciu 1,325V w idle jest 50 stopni a w stresie
> skacze do 70.

tez OK, roznica przy tak małym podkręceniu ma być niewielka

> No wiec roznice niezbyt duze... Krecenie nieznacznie wplywa na wzrost
> temperatury. Zaznaczam ze wedlug Eversta CPU Throtthling jest caly czas 0.
> Wiec nie jest spowoalniany aby go wychlodzic.

ale u mnie w everescie 2006 wyraznie monoznik gania z 6x266 do (jak obciąze
proc) wzrasta na 10x266MHz

> Nie wiem co myslec o tych temperaturach...
> Wszyscy mowia, ze C2D takie zimne. No w porownaniu do Prescotow to owszem
> zimne. I wszystko zalezy czym sie odczytuje temperatury :)

Temperatury są te same tylko ilość blachy i obrotów wentylatora mniejsza
potrzebna do schłodzenia CPU:)

porownaj wentylatory: boxowy z C2D chodzi na 800-1600 obrotów a PRESCOTT
większy i o ile dobrze pamiętam było z 2800obrotów lub więcej ...