Re: jak sprawdzic dysk ?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Tue 08 May 2007 - 17:20:38 MET DST

On 8 Maj, 15:07, "karol" <w...@pl.pl> wrote:
> witam
>
> od jakiegos czasu system mi tak jakby przystaje na 0,5 s i podejrzewam, ze
> jest to sprawa dysku twardego. sprawdzilem pod katem bledów na dysku ale nic
> nie wykazalo. jak moge sprawdzic czy dysk jest sprawny w sensie mechanicznym
> ??

Polecam wizytę na stronie producenta dysku - powinieneś tam znaleźć
aplikacje diagnostyczne. Nie wiem jaki masz dysk, ale na stronie
Western Digital takie programy są dostępne i jakis czas temu
sprawdzałem nimi swój dysk. Program po analizie wyświetla numer błędu,
jaki wykrył, a ty sprawdzasz ten numer w bazie na stronie www i
uzyskujesz tam informacje co dalej robić z dyskiem. W moim przypadku
błąd ów kwalifikował dysk do wymiany w serwisie.