Re: GA-965P-S3 - wentylator

Autor: GM <GM_at_brakmaila.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 12:50:11 MET DST

> Po nagrzaniu procesora (okolo 30-40sekund) wentylator rusza
> i plyta przestaje piszczec.
> Czy to jakis blad w sztuce producenta i te plyty tak maja?
> Czy spotkal sie ktos juz z takim objawem?

u mnie jest podobnie, tylko wentylator wogule się nie kręci :) przy pisaniu
np maila bo obciązenie jest znikome

skoro włączasz alarm zatrzymania wentylatora a wentylator sie nie kręci to
alarm WYJE:)

lepiej włącz alarm temperaturowy CPU na 60C niz sygnalizację
zatrzymania wiatraka

mozna tez zmienić sposob sterowania prędkoscią wentylatora z AUTO na "INTEL
costamcostam" + PWM i wtedy wiatrak przy nieobciązonym procesorze kręci się
cały czas na minimalnych obrotach 850/s przy rozgrzanym obroty idą w gorę

kolejny sposób to soft dołączony do płyty Easy Tune Center pozwala ustalic
przy jakiej temp są dane obroty wentylatora, zmieniasz prog temperaturowy
minimalntych obrotów z 25C na 18 i juz wiatrak kręci się cały czas od startu