DVD+RW - ręce mi już opadają

Autor: Jendreck <jndrk_at_gazeta.pl[wywal_to>
Data: Tue 08 May 2007 - 08:18:26 MET DST

Windows XP Professional + nagrywarka LG GSA-H12N.
Mam problem z płytkami DVD+RW i skończyły mi sie pomysły jak to uleczyć.
Jedynym programem, który mam i który rozpoznaje prawidłowo płytki
DVD+RW, czyli umożliwia nagranie i skasowanie takiej płytki jest Alcohol
120% (czyli nagrywarka jest OK bo nagrywa i kasuje). Pozostałe programy
typu Nero, Ashampoo Burning, deepburner i sam Windows widzą te płytki
jako DVD-ROM. Przy próbie skasowania lub nagrania pojawia sie komunikat,
że dana płytka nie jest płytką "do nagrywania". Natomiast da się nagrać
i skasować płytkę CDRW.
W przypadku DVD+RW, po włożeniu pustej płytki nie pojawia się nawet
okienko Autoodtwarzania, jak coś wcześniej nagram na niej Alcoholem to
to okienko się pojawia. Sprawdziłem płytkę DVD+RW na innym komputerze z
inna nagrywarką i płytka jest O.K.

--
Pozdrowienia
Jendreck