Dyski mi wariują - prośba o diagnozę

Autor: Paweł Kośmicki <_at_>
Data: Mon 07 May 2007 - 23:13:49 MET DST

Dotychczas było tak: dwa dyski ATA 133 (Maxtor 60GB, Samsung 250GB) i
nagrywarka DVD, chłodzony wodą Athlon XP 1800 na przyzwoitym ASUSie,
zasilacz Modecom 350W. Wszystko grało.

Dokupiłem drugi dysk 250GB Samsunga i wsadziłem do środka, a oba
dotychczasowe umieściłem w wyjmowalnych kieszeniach RH-06. Na nowym
dysku postawiłem drugą windę.

Oba Samsungi zaczęły generować straszne ilości błędów. Co drugie
uruchomienie odpalał się checkdisk i miał co robić ("Usuwanie błędu w
indeksie dla pliku...", "Odzyskiwanie oddzielonego pliku...").
Checkdisk zapuszczony ręcznie dwa razy z rzędu znajdował za każdym razem
nowe błędy. Nowo postawiona winda z nowego dysku nie uruchamia się
(bios->czarny ekran).

Co może być przyczyną? Umiecie coś podpowiedzieć?

pozdrawiam i z góry dzięki

Paweł Kośmicki