Re: Wieczne problemy z dyskami

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 15:14:23 MET DST

Dnia Tue, 8 May 2007 01:34:10 +0200, Zdzis³aw Dyrman napisał(a):

> Pytanie
> kierujê przede wszystkim do kompetentnej czê¶ci u¿ytkowników (bo widzê, ¿e
> s± tu te¿ tacy, którzy wysy³aj± konkretne i sensowne odpowiedzi, a nie tylko
> jaki¶ "PLONK", "id¼ do serwisu", etc.).

Tak jak napisano - na poczÄ…tek MIME.
Tego w zasadzie pisać nie musiałeś - na PLONKa to trzeba sobie mocno
zasłużyć i to nie głupimi pytaniami, a chamskim odnoszeniem się do
innych tudzież forsowaniem tematu niezgodnego z grupą, a w efekcie
chamstwem.
Serwis jest dobrym pomysłem jeśli dysk był na gwarancji. Zgodzę się
jednak z przedmówcami - prawdopodobnie zasilacz. Napisz jaki miałeś i
jaki masz. Może to być np. utleniony czy skorodowany styk na wtyczce
zasilania powodujący chwilowe wyłączanie się dysku, co jest bardzo
niekorzystne dla niego.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com